Business modelování
Kniha poskytuje přehledný rámec problematiky business modelování, kdy aplikuje techniky a nástroje využitelné pro design, navrhování, hodnocení a modelaci nových inovovaných struktur business modelů s přímým transferem poznatků do praxe.
I přes dostupné vzory a archetypy business modelu neexistuje žádný předepsaný „ideální“ model pro zaručený úspěch, přesto v knize naleznete návody pro pochopení logiky a smyslu existence podnikatelské entity, které jsou klíčové pro praktické řízení a strategické proaktivní myšlení.
Výhodou knihy je komplexnost přístupu dané problematiky business modelování včetně aktuálnosti a reakcí na současné tržní podmínky.
Publikace obsahuje případové studie a příklady. Generalizované business modely poskytují prostor pro širší aplikační využití.
Autor | Pavel Adámek |
---|---|
Edice | Expert |
Jazyk | Česky |
Počet stran | 272 |
V prodeji od | 2022-10 |
Rok vydání | 2022 |
Pořadí vydání | 1 |
Vazba | brožovaná bez přebalu |
Druh | 2880x1800 (2,8K) |