• 300 000 produktů
  • Rychlá expedice
Menu
CZKMěna
Vyberte si kategorii

Čtyři směry business myšlení

Ilustrační obrázek
Popis
Kniha Čtyři směry business myšlení se zabývá tím, jak vlastně myslíme v různých, i osobních, situacích, a také nám napoví, jak můžeme myslet jinak. Je inspirativní a rovněž hravá a neváhá užít vtipu či protimluvu. Není výčtem, návodem, ale podnětem k vlastnímu myšlení. Je určena spíše pro zvídavé ...
Zeptejte se
309 Kč
309 Kč bez DPH
Skladem 5+ ks u dodavatele, expedice do 21.11.
Značka:
MotivPress
Výrobní číslo:
978-80-87981-31-3
EAN:
9788087981313
Náš kód:
786003

Kniha Čtyři směry business myšlení se zabývá tím, jak vlastně myslíme v různých, i osobních, situacích, a také nám napoví, jak můžeme myslet jinak. Je inspirativní a rovněž hravá a neváhá užít vtipu či protimluvu. Není výčtem, návodem, ale podnětem k vlastnímu myšlení. Je určena spíše pro zvídavé než jen zvědavé.

Kniha se snaží najít odpovědi na otázky, proč kritické myšlení není jen prací s informacemi, jak strategicky myslet a proč je designové myšlení o funkčnosti, nikoli o tom, jak to vypadá. A kniha vám dá rovněž nahlédnout do zvládání nejistot, které začíná v uvědomění si, že kdybychom nejistoty nezakoušeli, už nejsme mezi živými.

Nechte se pozvat k přemýšlení o sobě, druhých a světě a také o budoucnosti.

Autor Hroník František
Jazyk Česky
Počet stran iPad 9.7" (2017)
V prodeji od 2021-01
Rok vydání 2021
Pořadí vydání 1
Vazba brožovaná bez přebalu