Informatika pro 4. ročník ZŠ
Popis
Pracovní učebnice Informatika pro 4. ročník ZŠ přitažlivou a názornou formou uvádí žáka do informatického světa. Pomáhá pochopit význam a relevanci informace, poodhaluje způsoby přenosu a kódování dat, objasňuje interpretaci dat pomocí modelů a schémat. Učebnice se věnuje i digitálním ...
Zeptejte se
185 Kč
185 Kč bez DPH
Skladem 5+ ks, ihned k odeslání
Doporučte
Pracovní učebnice Informatika pro 4. ročník ZŠ přitažlivou a názornou formou uvádí žáka do informatického světa. Pomáhá pochopit význam a relevanci informace, poodhaluje způsoby přenosu a kódování dat, objasňuje interpretaci dat pomocí modelů a schémat.
Učebnice se věnuje i digitálním technologiím, jejich účelu a způsobu propojení. Neopomíjí ani základní praktickou práci s počítačem. Závěr publikace je věnován úvodu do algoritmizace včetně tvorby prvních zápisů algoritmických postupů.
Hlavní vlastnosti:
- Titul je koncipován jako pracovní učebnice. Tzn. je kombinován výklad spolu s praktickými příklady, úkoly a doplňovačkami.
- Cvičení a úlohy jsou sestaveny tak, aby žáky motivovaly k aktivnímu vystupování v hodinách informatiky, podporovaly kritické myšlení a napomáhaly k formulování otázek a hledání možných odpovědí.
- Vizuální zpracování a grafika jsou přizpůsobeny věku žáků.
- Úkoly často vycházejí z praktických reálií, se kterými se žák může setkat.
- Pracovní učebnice postihují nejmodernější trendy ve výuce informatiky, a to jak v režimu výuky bez počítače, tak v praktických činnostech.
- Obsah pracovní učebnice zachycuje nejaktuálnější trendy na poli informatického myšlení, informatiky a IT technologií.
Obsah dílu:
- DATA A INFORMACE (RVP I-5-1-01)
- MODELOVÁNÍ (RVP I-5-1-03)
- DIGITÁLNÍ TECHNOLOGIE (RVP I-5-4-02)
- PRACUJEME S POČÍTAČEM
- ZÁKLADY ALGORITMIZACE
Na pracovní učebnici plynule navazuje učebnice Informatika pro 5. ročník ZŠ.
Autor | Pavel Navrátil |
---|---|
Jazyk | Česky |
Počet stran | 88 |
V prodeji od | 2023-08 |
Rok vydání | 2023 |
Pořadí vydání | 1 |
Vazba | brožovaná bez přebalu |
Druh | Kniha |