• 300 000 produktů
  • Rychlá expedice
Menu
CZKMěna
Vyberte si kategorii
🎄 Od 23.12.2024 do 02.01.2025 je naše telefonní linka nedostupná. Kontaktujte nás na info@patro.cz.

Inovace ve finančním řízení

Ilustrační obrázek
Popis
Autorům této knihy se podařilo rozšířit horizont stávajících představ v dané oblasti také na ostatní související a mnohdy vlastně i prvotní aspekty, ke kterým nesporně patří oblast financování. Doplněním o poslední poznatky z oblasti ekonomických analýz vznikla exaktně zaměřená část, která naznačuje ...
Zeptejte se
240 Kč
240 Kč bez DPH
Skladem 5+ ks u dodavatele, expedice do 10.1.
Značka:
ALFA
Výrobní číslo:
978-80-87197-90-5
EAN:
9788087197905
Náš kód:
769259
Autorům této knihy se podařilo rozšířit horizont stávajících představ v dané oblasti také na ostatní související a mnohdy vlastně i prvotní aspekty, ke kterým nesporně patří oblast financování. Doplněním o poslední poznatky z oblasti ekonomických analýz vznikla exaktně zaměřená část, která naznačuje zejména vrcholovému managementu firem cestu do oblasti, která není zcela „dobře osvětlená“. Další ne nepodstatnou část tvoří úvahy o možnostech zvýšení konkurenceschopnosti v českém podnikatelském prostoru. I když se jedná o oblast, která s přibývající globalizací bude stále složitější, byly učiněny prvé kroky k nevyhnutelným změnám v této oblasti. Publikace rovněž přispívá k diskusi v zatím poněkud kontroverzní oblasti tzv. klastrů, které však asi v poněkud pozměněné podobě sehrají v budoucnu možná rozhodující roli při kontrole čerpání neobnovitelných zdrojů, při úsporách ve spotřebě energií a v neposlední řadě při ochraně životního prostředí.

Za velmi účelné lze považovat rovněž uvedení výsledků výzkumu, který vhodně doplňuje mnohdy až nadčasové myšlenky autorů a dostává je na platformu reálna, což jistě ocení především podnikatelská obec. Množství námětů a konzistentní obsah, akcelerující myšlenkové pochody autorů, kteří rozhodně nepostrádají invenci, tak činí z předkládané publikace zajímavý svorník mezi ryze teoretickými díly, řešícími obvykle dílčí problém a publicistickou oblastí s výzkumnými, v praxi realizovatelnými prvky.
Autor Zdeněk Raška
Jazyk Česky
Počet stran 212
Rok vydání 2007
Pořadí vydání 2
Vazba brožovaná bez přebalu
Druh Kniha