Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu
Popis
Cílem odborné knihy je vysvětlit význam a činnosti vybraných organizačních složek hotelového managementu a managementu cestovního ruchu, procesní vazby mezi nimi a seznámit odbornou veřejnost s aktuálními trendy, úspěšnými manažerskými technikami, ale i základními principy fungování hotelu a ...
Zeptejte se
312 Kč
312 Kč bez DPH
Skladem 5+ ks u dodavatele, expedice do 9.1.
Doporučte
Cílem odborné knihy je vysvětlit význam a činnosti vybraných organizačních složek hotelového managementu a managementu cestovního ruchu, procesní vazby mezi nimi a seznámit odbornou veřejnost s aktuálními trendy, úspěšnými manažerskými technikami, ale i základními principy fungování hotelu a cestovní kanceláře.
Dále si autoři kladou za cíl přispět k předání specifických profesních znalostí odborníkům, kteří se dále vzdělávají v oboru managementu hotelnictví a cestovního ruchu. Odborná kniha je souhrnem výsledků výzkumné činnosti, znalostí a zkušeností profesionálů z oboru hotelnictví a cestovní ruch a pedagogů při aplikaci nejen teoretických poznatků, ale i poznatků z praxe.
Autor | Vladimír Šefčík |
---|---|
Jazyk | Česky |
V prodeji od | 2017-06 |
Rok vydání | 2017 |
Pořadí vydání | 1 |
Vazba | brožovaná bez přebalu |
Druh | Kniha |