• 300 000 produktů
  • Rychlá expedice
Menu
CZKMěna
Vyberte si kategorii
🎄 Od 23.12.2024 do 02.01.2025 je naše telefonní linka nedostupná. Kontaktujte nás na info@patro.cz.

Mediální výchova

Ilustrační obrázek
Popis
Média jsou neodmyslitelnou součástí dnešního světa. Z billboardů se na nás valí reklamní slogany, každý den vycházejí desítky novin a časopisů. Televizní a internetové zpravodajství patří k nejsledovanějším informačním kanálům, diskuse na sociálních sítích se snaží ovlivňovat naše postoje. Médiím ...
Zeptejte se
185 Kč
185 Kč bez DPH
Skladem 5+ ks u dodavatele, expedice do 10.1.
Značka:
Computer Media
Výrobní číslo:
978-80-7402-408-5
EAN:
9788074024085
Náš kód:
784711

Média jsou neodmyslitelnou součástí dnešního světa. Z billboardů se na nás valí reklamní slogany, každý den vycházejí desítky novin a časopisů. Televizní a internetové zpravodajství patří k nejsledovanějším informačním kanálům, diskuse na sociálních sítích se snaží ovlivňovat naše postoje. Médiím nelze uniknout. Je ale potřeba naučit se je vnímat, rozklíčovat, co nám chtějí sdělit, a rozpoznat objektivní informace od těch, které se nám média snaží "podsunout". To je nutné zejména v současnosti, kdy je internet a sociální sítě přetížen záplavou sdělení. Mediální výchova je již stálým předmětem českého školství.

Druhé vydání úspěšné učebnice pomáhá v orientaci v problematice - předkládá srozumitelným a názorným způsobem poznatky spjaté s historií a vznikem prvních mediálních titulů, obeznamuje se zásadami žurnalistiky, uplatněním modeních médií a využitím sociálních sítí. Pozornost je věnována i aktuálním hrozbám, kterými jsou pro společnost fake-news a dezinformace šířené ve většině případů v kybernetickém prostoru.

Učivo je doplněno množstvím obrázků, infografiky, schémat a souvislostí ze světa médií, součástí výkladu je i více jak 70 úkolů a námětů k doplňkovému studiu a vypracování ze strany studenta.

Autor Jan Pospíšil
Jazyk Česky
Počet stran 108
V prodeji od 2020-09
Rok vydání 2020
Pořadí vydání 2
Vazba brožovaná bez přebalu
Druh Kniha