• 300 000 produktů
  • Rychlá expedice
Menu
CZKMěna
Vyberte si kategorii

O podstatě reklamy

Ilustrační obrázek
Popis
Klasická média jsou předčasně pohřbívána a nové technologie a s nimi spojené nové taktiky a přístupy jsou prezentovány jako jediné řešení efektivní reklamní komunikace. Jak má tedy reklama fungovat, aby byla skutečně efektivní? Které jsou faktory úspěšné a efektivní reklamy? Existuje teorie ...
Zeptejte se
406 Kč
406 Kč bez DPH
Skladem 2 ks, ihned k odeslání
Značka:
Eurokódex
Výrobní číslo:
978-80-89447-85-5
EAN:
9788089447855
Náš kód:
816973

Klasická média jsou předčasně pohřbívána a nové technologie a s nimi spojené nové taktiky a přístupy jsou prezentovány jako jediné řešení efektivní reklamní komunikace. Jak má tedy reklama fungovat, aby byla skutečně efektivní? Které jsou faktory úspěšné a efektivní reklamy? Existuje teorie reklamy?

Jedním z cílů publikace je předložit fundované, vědecky ověřené základy teorie reklamy plně využitelné pro další výzkumy uskutečněné v oblasti slovenské a české reklamy. Mimo jiné i proto, abychom věděli, kterou polovinu peněz investovaných do reklamy z celkové částky tří miliard euro vyhazujeme oknem. Nebo také proto, aby se ze zmíněných miliard vyhazovalo oknem co nejméně. To je ale jen ekonomický pohled.

Reklama představuje mnohem složitější sociální fenomén. Zkoumání její podstaty proto vyžaduje multidisciplinární přístup. Na reklamu je možné nahlížet z pohledu mediální teorie, psychologického, sociologického, kulturního, ekonomického, neurologického atd. Autor se snažil při definování teoretických základů fungování reklamy využít všech výše uvedených přístupů.

Autor Jaroslav Světlík
Jazyk Slovensky
Rok vydání 2012
Pořadí vydání 1
Vazba pevná
Druh 2880x1800 (2,8K)