• 300 000 produktů
  • Rychlá expedice
Menu
CZKMěna
Vyberte si kategorii
🎄 Vzhledem k vánočním svátkům může docházet k opoždění expedice 🎁
> Obchodní podmínky platné do 30. 4. 2019

Obchodní podmínky platné do 30. 4. 2019

1. Základní údaje

Dodavatel

PROFISYS, a.s. se sídlem Ostrava – Mariánské Hory, Švermova 1262/11, PSČ 70900
Dodavatel je zapsán pod B 1966 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
IČO: 25817591
DIČ: CZ25817591
(dále jen "dodavatel")

Provozovny

Provozní doba a adresy jednotlivých provozoven jsou uvedeny v sekci kontakty.

Kontaktní údaje

Telefon: +420 515 539 500

Email: info@digiboss.cz
Na emaily odpovídáme zpravidla ve lhůtě do 12 hodin, nejdéle však do 3 dnů

Číslo účtu pro bezhotovostní platby:

Česká spořitelna, a.s.
Číslo účtu: 5847462/ 0800
Československá obchodní banka a.s.
Číslo účtu: 117536853/0300


Aktuální adresy servisních míst jednotlivých výrobců sdělíme na požádání.

2. Objednávka zboží

Seznam zboží na stránkách www.digiboss.cz je katalogem běžně dodávaného zboží. Dodavatel nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek zboží.

K objednání zákazník vybere zboží, řádně vyplní objednávkový formulář a objednávku odešle. Odeslaná objednávka zboží je návrhem na uzavření kupní smlouvy. Objednávka dále slouží k rezervaci zboží.

Ceny zboží si může zákazník ověřit u jednotlivých položek zboží. Ceny za dopravu a dalších poplatků může ověřit na stránce Doprava.

Partnerský prodej
Sortiment označený štítkem "Partnerský prodej" lze objednat pouze s doručením na adresu zákazníka přepravní společností Česká pošta. Toto zboží odchází ze skladu našeho partnerského dodavatele přímo zákazníkovi.
Partnerský prodej knih:
Dodavatelem zboží je společnost BOOKNET s.r.o., Smetanovo náměstí 222/8, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava.
Pro reklamaci a vrácení zboží ze sortimentu knih slouží adresa:

Booknet s.r.o. (reklamace)
PEC Logistic Park Ostrava
17. listopadu 6204/3
Ostrava – Poruba

Zrušení objednávky:

Zákazník i dodavatel mohou bez udání důvodu zrušit objednávku zákazníka až do potvrzení objednávky dodavatelem. Pokud zruší objednávku dodavatel, zpravidla uvede důvod, proč není možné objednávku potvrdit.
Zrušení objednávky po okamžiku uzavření kupní smlouvy je možné jen po předchozí dohodě dodavatele a zákazníka, a za podmínek, které si vzájemně sjednají.

3. Zaslání zboží

U zboží, které má být zákazníkovi zasláno poštou nebo zásilkovou službou, se k vlastnímu uzavření kupní smlouvy vyžaduje závazné potvrzení objednávky dodavatelem. Závazným potvrzením objednávky je automaticky generované elektronické potvrzení o přijetí objednávky do systému dodavatele, či telefonické potvrzení objednávky dodavatelem, kdy si dodavatel a zákazník potvrdí obsah objednávky, zejména druh zboží, počet kusů, cenu za zboží a přepravu, a způsob a termín doručení. Okamžikem potvrzení je uzavřena kupní smlouva.

Dodací lhůta:

Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností dodavatele dodáno v co nejkratší době poštou nebo jiným přepravcem, obvykle do 1-5 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky.
Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce.

Způsob dopravy:

Dopravu na určenou adresu zajišťuje dodavatel, a to na území celé České republiky. Náklady na dopravu zboží se liší dle zvoleného způsobu dopravy. Konkrétní způsob dodání si zvolí zákazník sám, aktuální ceník je uveden na stránkách www.digiboss.cz v sekci "košík" nebo je možné si jej vyžádat v provozovně dodavatele v písemné podobě. Možný způsob dopravy a podmínky dopravy zboží najde zákazník v sekci "doprava".

Způsob uhrazení ceny za zboží:

Zákazník má několik možností uhrazení kupní ceny za zboží. Zboží je možné v plné výši uhradit osobně v provozovně dodavatele, dobírkou v místě předání zboží prostřednictvím smluvní zásilkové služby, platbou formou spotřebitelského úvěru nebo poukázáním kupní ceny na účet dodavatele pod příslušným variabilním symbolem, který platbu identifikuje. Nově je také možnost platby platebními kartami a to na pobočce v Brně nebo při platbě online.

Doklady k nákupu jsou vždy zasílány v elektronické podobě na email zákazníka uvedený při vytvoření objednávky.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Fakturační údaje na již vystaveném daňovém dokladu lze měnit pouze po dobu 15 dní od vystavení a to po úhradě manipulačního poplatku 100 Kč vč. DPH.
Změna fakturačních údajů je možná na základě písemné žádosti zákazníka na email info@digiboss.cz.
 

Převzetí zboží:

Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem.

I přestože je obal mechanicky neporušený a zboží je poškozeno, tak o této skutečnosti neprodleně informujte dopravce, který Vám zboží doručil. Jedná-li se o doručení Českou poštou, poškození zboží oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty. V případe DPD je lhůta na oznámení poškození 2 dny. U ostatních dopravců (PPL) poškození oznamte nejpozději do 3 dnů. Poté o této skutečnosti neprodleně (nejpozději následující den) informujte nás (e-mailem, tel.). V případě poškození zachovejte přepravní obal a výstelku pro nutnost správného vyřízení reklamace poškození přepravcem. Pokud tak nebude učiněno, reklamace poškození bude zamítnuta. Po následné dohodě je možné kupujícímu ihned expedovat nové zboží, poskytnout slevu nebo zákazník může odstoupit od smlouvy.

V případě poškození zboží přepravou, prosím vyplňte reklamační formulář u přepravní společnosti, která Vám zboží doručovala.
U PPL zásilek vyplňte formulář, který naleznete zde: https://www.ppl.cz/main2.aspx?cls=reklamace
U DPD zásilek vyplňte formulář zde: https://public.dpd.cz/ocm/ocmindex.aspx
U zásilek, které byly doručeny Českou poštou je nutné poškození zásilky nahlásit v den doručení na nejbližší pobočce České pošty.

Při osobním odběru zboží od zástupců dodavatele, kupující ověří úplnost dodávky v místě odběru ihned.

V případě nedodržení popsaného postupu, reklamace poškození nemůže být uznána.
Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.

Komunikace mezi zákazníkem a dodavatelem:
Další komunikace mezi dodavatelem a zákazníkem je uskutečňována elektronickou poštou, pokud se strany nedohodnou jinak.

4. Osobní odběr zboží

Zboží je zákazníkovi v provozovně dodavatele rezervováno po dobu 5 pracovních dnů od výzvy k odběru zboží.

V případě osobního odběru zboží v provozovně dodavatele se kupní smlouva považuje za uzavřenou až zaplacením celé kupní ceny a převzetím zboží zákazníkem.

Osobní odběr zboží objednaného na www.DIGIBOSS.cz je možný na pobočce v Ostravě nebo Brně a na výdejních místech uvedených na www.digiboss.cz.

 

5. Záruční podmínky a reklamace - uplatnění práv z odpovědnosti za vady

Záruční doba a záruční list
Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.

Záruční doba je uvedena u každého zboží v jeho popisu. Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list dodací list případně daňový doklad.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.

Prodávající si vyhrazuje právo nahradit vadné a neopravitelné zboží za jiné, obdobné, se srovnatelnými technickými parametry. Spotřebitel má rovněž právo na odstoupení od kupní smlouvy.

Zákazníkům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem. V tomto případě záruční dobu stanovuje konkrétní dovozce zboží do ČR. Záruční doba uvedená na našich stránkách je určena pouze pro spotřebitele, nikoliv pro podnikatele, kteří zboží kupují v rámci své podnikatelské činnosti (nákup na IČ).

Při nákupu na IČ, tj. v rámci své obchodní nebo podnikatelské činnosti, kupující přichází o ochranu spotřebitele, který zákon ukládá.

Na produkty prodávané s delší zárukou než 24 měsíců je zajišťován po uplynutí lhůty 24 měsíců bezplatný servis. V případě vady zboží po lhůtě 24 měsíců bude takový produkt přijat do servisu a bude opraven nebo vyměněn za jiný kus se stejnými nebo lepšími parametry. Prodávající se zavazuje takovýto servis ukončit ve lhůtě 60 ti dnů od přijetí zboží. Je-li obsahem balení či předmětem koupě spotřební materiál (cartridge, toner, tisková hlava, lampa projektoru, baterie, napájecí AC adaptér,), je jeho životnost 6 měsíců, není-li výslovně uvedeno jinak.

Reklamace:

V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.

Postup reklamace:

Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě DIGIBOSS.cz, odkáže se na reklamační servis uvedený u zboží. Může reklamovat ve všech pobočkách Digiboss.cz uvedených v záložce Kontakty. Doporučujeme vyplnit reklamační formulář v záložce Reklamace. Zákazníkovi budou zaslány informace o dalším postupu, konkrétně adresa autorizovaného servisního střediska, které je nejbližší bydlišti zákazníka, či adresa, kam zákazník zašle reklamované zboží, a formulář "průvodka reklamovaného zboží".

Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu nezbytných nákladů k bezpečnému doručení (nutné doložit doklad k této přepravě). V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani dodavatel nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (vyjímkou jsou případy pokud věc nemá žádné vady nebo je způsobil sám zákazník, dále pokud se ze strany spotřebitele jednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv spotřebitele).

V případě převzetí zboží do reklamace prodávající ani servisní středisko neručí za obsah uložených dat a nastavení přístroje. Doporučujeme proto zálohovat veškerá data na reklamovaném zařízení.

Vyřízení reklamace:

Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží.
Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní. Při nákupu na IČ, tj. v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, kupující přichází o ochranu spotřebitele, který zákon ukládá.

Prodloužená záruka:

K vybraným produktům si můžete v košíku dokoupit prodlouženou záruku.
Objednáním souhlasíte s obchodními podmínkami prodloužené záruky, které si můžete přečíst zde.

Náhodné poškození:

K vybraným produktům si můžete v košíku dokoupit pojištění proti náhodnému poškození.
Objednáním souhlasíte s obchodními podmínkami pojištění proti náhodnému poškození, které si můžete přečíst zde.

6. Odstoupení od smlouvy

Právo zákazníka na odstoupení.
Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání.

Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má dále v souladu s § 1829 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.

Je-li zákazník (kupující) spotřebitelem, má právo od kupní smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů, přičemž tato lhůta běží ode dne převzetí zboží. Oznámení zákazníka o odstoupení od kupní smlouvy v uvedené lhůtě může zákazník odeslat na mailovou adresu: info@digiboss.cz nebo písemně v provozovně dodavatele nebo může v uvedené lhůtě vyplnit a odeslat formulář pro odstoupení na webové stránce prodávajícího.

Právo dodavatele na odstoupení.
Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží, výrazné změny ceny zboží nebo zřejmě chybné ceny zboží. Před odstoupením je ale dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.

Postup v případě odstoupení od smlouvy.

Pokud již zákazník zboží obdržel a převzal, zašle zboží zpět do provozovny dodavatele, kde dodavatel bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží. Zboží zaslané zpět dodavateli musí být v neporušeném stavu, nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství a všech poskytnutých dokladů včetně dokladu o koupi).

Při odstoupení od smlouvy je zákazník povinnen prokázat dokladem o nákupu zboží u dodavatele.

 

V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu (zboží není v továrním nastavení, obsah balení není kompletní, je poškozen,..), je kupující povinen uhradit náklady související s uvedením zboží do původního stavu.
Úhrada těchto nákladů proběhne tím, že kupní cena, která je dodavatelem v případě odstoupení vrácena, je o tyto náklady odpovídajícím způsobem snížena (minimálně 300 Kč vč. DPH).

 

Pokud zákazník splní všechny výše uvedené podmínky pro odstoupení od smlouvy, dodavatel mu vrátí již zaplacenou kupní cenu nebo její část, a to nejpozději do 14 dnů po vrácení zboží. Dodavatel vrací finanční prostředky na účet kupujícího nebo hotově na prodejně po podpisu dobropisu.

Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

7. Rozpor s kupní smlouvou

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

8. Ochrana osobních údajů spotřebitele

Dodavatel shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků, a to jméno, adresu, telefon a emailové spojení. Tyto údaje slouží především pro usnadnění objednávek zákazníků v budoucnu.

Pokud zákazník projeví svůj souhlas, může mu dodavatel sdělovat emailem a telefonicky obchodní sdělení s novinkami, nabídkami, inzercí a nabízet účast v anketách a průzkumech trhu.

Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě.

Údaje, které dodavatel o zákazníkovi uchovává a zpracovává, může zákazník kdykoliv změnit, a to po přihlášení do "zákaznické sekce".

Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů nebo se zasíláním obchodních sdělení může zákazník kdykoliv odvolat, a to tak že zašle emailovou zprávu na info@digiboss.cz nebo tuto skutečnost oznámí dodavateli telefonicky.

9. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a zákazníkem.
Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Změněné podmínky vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách www.digiboss.cz stejně jako ve svých provozovnách nejméně měsíc před účinností nových obchodních podmínek.

Součástí obchodních podmínek je reklamační řád.
 

V případě sporu mezi spotřebitelem a prodávajícím může spotřebitel využít možnosti mimosoudního řešení sporu. V takovém případě může kupující spotřebitel kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Více informací o mimosoudním řešení sporů lze nalézt na stránkách České obchodní inspekce.

Verze obchodních podmínek nabývají účinnosti od 1.1.2014.