• 300 000 produktů
  • Rychlá expedice
Menu
CZKMěna
Vyberte si kategorii
🎄 Vzhledem k vánočním svátkům může docházet k opoždění expedice 🎁

Obchodní války a pozice České republiky

Ilustrační obrázek
Popis
"Pojem "obchodní války" plní v poslední době stránky tisku jakožto nová hrozba pro světový obchod, spojovaná zejména s nástupem americké administrativy v čele s prezidentem Trumpem. Zapomíná se přitom, že "volný světový obchod" je bohužel jen chiméra, o které mnozí rádi mluví, ale nikdo ji ...
Zeptejte se
146 Kč
146 Kč bez DPH
Skladem 5+ ks u dodavatele, expedice do 9.1.
Značka:
Institut Václava Klause
Výrobní číslo:
978-80-7542-057-2
EAN:
9788075420572
Náš kód:
781921

"Pojem "obchodní války" plní v poslední době stránky tisku jakožto nová hrozba pro světový obchod, spojovaná zejména s nástupem americké administrativy v čele s prezidentem Trumpem. Zapomíná se přitom, že "volný světový obchod" je bohužel jen chiméra, o které mnozí rádi mluví, ale nikdo ji neprovozuje v praxi. Je to bohulibá představa, která v novodobé společnosti nebyla nikdy naplněna. Je to teoretická cesta k všeobecné prosperitě, na které bohužel číhají mnohá úskalí." Píše a zároveň vysvětluje, proč tomu tak je, ve své nové knize ekonomka Stanislava Janáčková.

V publikaci, která je rozdělená do pěti kapitol, autorka realisticky a bez zbytečných ideologických klišé popisuje teorii a praxi světového obchodu, analyzuje obchodní vztah USA a Číny i fenomén evropského zaostávání v unifikační pasti a na datech dokládá, kdo jsou vítězové a poražení současné podoby světového obchodu. A co z toho plyne pro nás? Jak si na tom v multipolárním obchodním světě stojí Česká republika a jakým čelí hrozbám? K odpovědím na tyto otázky autorka dospívá v závěru knihy.

Autor Stanislava Janáčková
Jazyk Česky
Počet stran 114
V prodeji od 2020-03
Rok vydání 2020
Pořadí vydání 1
Vazba brožovaná bez přebalu
Druh Kniha