• 300 000 produktů
  • Rychlá expedice
Menu
CZKMěna
Vyberte si kategorii
🎄 Vzhledem k vánočním svátkům může docházet k opoždění expedice 🎁
> Přímá reklamace u autorizovaného servisu

Přímá reklamace u autorizovaného servisu

Přímá reklamace u autorizovaného servisu
 
Porouchala se Vám lednička, pračka, nebo třeba notebook, který jste zakoupili u nás na e-shopu?
Chcete celou záležitost vyřešit jednoduše a co možná nejrychleji a bez nutnosti zasílání zboží na reklamaci?
 
Máme pro Vás má jednoduché řešení. Všechny reklamované výrobky označené sériovým číslem (S/N) můžete jednoduše nahlásit na podpoře dané značky a řešit reklamaci prostřednictvím autorizovaného servisu. Sériové číslo naleznete přímo na produktu (domácí spotřebiče – zadní strana produktu, notebooky – spodní strana nebo po vyjmutí baterie). U vestavných spotřebičů na viditelném dostupném místě. Jako doklad o pořízení zboží Vám stačí daňový doklad – faktura. 

Servisní technik, po dohodě s Vámi, dorazí ve smluvený den a čas až k Vám domů. Zde provede diagnostiku a pokud je to možné, odstraní závadu na zboží ihned na místě. Když to závada na zboží nedovolí, navrhne společně s Vámi další postup a případně zajistí přepravu zboží do autorizovaného servisu.

 
Výhody
  • rychlejší a přehlednější komunikace,
  • odpadá prostředník při vyřizování reklamace,
  • technik provede diagnostiku a servis u Vás doma,
  • v případě nutnosti zajistí servis svoz zboží,
  • zboží cestuje méně a sníží se tak riziko poškození při přepravě (zákazní –> e-shop –> servis)
  • neřešíte proplácení nákladů na poštovné k nám na sklad,
  • autorizovaný servis je často schopen odhalit závadu na místě okamžitě a navrhnout nejvhodnější řešení
  • pokud servisní technik uzná zboží jako neopravitelné, zašlete nám protokol o této skutečnosti na reklamace@nwt.cz a my Vám vrátíme peníze.
 
Produkty, u kterých doporučujeme řešení přímo s autorizovaným servisem
  • IT technika – S/N uvedeno ze zadní strany, u notebooků také po vyjmutí baterie
  • TV – S/N uvedeno nejčastěji ze zadní strany
  • chladničky – S/N u domácích spotřebičů nejčastěji uvedeno ze zadní strany
  • mikrovlnné trouby,
  • mrazáky,
  • myčky nádobí – boční strana dvířek myčky
  • pračky, - S/N zadní strana nebo uvnitř (u bubnu).
  • sporáky,
  • sušičky,
  • varné desky.
 
 
Internetové stránky pro nahlášení naleznete zde:

AEG
https://www.aeg.cz/support/
AMICA
https://www.amica-group.cz/podpora/pece-o-zakaznika
BEKO
https://www.bekocr.cz/podpora
BOSCH
https://www.bosch-home.com/cz/servis/opravy
CANDY
https://www.candycr.cz/cs_CZ/technicka-podpora
ELECTROLUX
https://www.electrolux.cz/support/
GORENJE
https://cz.gorenje.com/podpora/zakaznicky-servis
GRUNDIG
https://www.grundig.com/cs-cz/kontakt
INDESIT
https://www.indesit.cz/Indesit-Servis/Podpora
LG
https://www.lg.com/cz/podpora
MORA
https://www.mora.cz/servisni-podpora/
ORAVA
https://www.orava.eu/cz/info/servis
PHILCO
https://www.philco.cz/servisni-mista
SAMSUNG
https://www.samsung.com/cz/support/service-center/
SHARP
https://www.sharp.cz/cps/rde/xchg/cz/hs.xsl/-/html/podpora-.htm
WHIRLPOOL
https://www.whirlpool.cz/servis/
ZANUSSI
https://www.zanussi.cz/support/repairs/
 
 
IT technika:

Apple
https://support.apple.com/cs-cz/iphone/repair/service
Asus
https://www.asus.com/cz/support/service-center/czech
Dell
https://www.dell.com/support/home/cs-cz
Fujitsu
https://www.fujitsu.com/cz/about/local/service.html
HP
https://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/servisni-stredisko.html
Honor
https://www.hihonor.com/cz/support/service-center/
Lenovo
https://www.lenovo.com/cz/cs/services-warranty/
MSI
https://cz.msi.com/page/rma
Umax
https://www.umax.cz/clanky/reklamace/
 

Jestliže nemůžete S/N nalézt nebo máte dotaz k reklamaci, kontaktujte nás prosím na reklamace@nwt.cz (do předmětu uveďte také číslo faktury/objednávky).