Přístupy nadaných žáků 1. a 2. stupně ZŠ k řešení některých úloh v matematice
Popis
Hlavním cílem monografie je demonstrovat různé přístupy v uvažování při řešení slovních úloh nadanými žáky 1. a 2. stupně základní školy. První část monografie je teoretická a zabývá se problematikou nadaných žáků - definicí nadání, možnostmi identifikace nadaných žáků, druhy nadání, problémy ...
Zeptejte se
267 Kč
267 Kč bez DPH
Skladem 2 ks, ihned k odeslání
Doporučte
Hlavním cílem monografie je demonstrovat různé přístupy v uvažování při řešení slovních úloh nadanými žáky 1. a 2. stupně základní školy. První část monografie je teoretická a zabývá se problematikou nadaných žáků - definicí nadání, možnostmi identifikace nadaných žáků, druhy nadání, problémy nadaných žáků ve školní praxi. V praktické části je věnována pozornost teorii různých strategií při řešení určitých typů matematických úloh, jako jsou úlohy rovnicového typu či logické úlohy.
Autor | Irena Budínová |
---|---|
Jazyk | Česky |
Počet stran | ano |
V prodeji od | 2021-12 |
Rok vydání | 2021 |
Pořadí vydání | 1 |
Vazba | brožovaná bez přebalu |