Psychologie trhu a chování spotřebitele
Popis
Autor seznamuje čtenáře se základními klasifikacemi trhu a zabývá se osobností člověka v obecném pojetí a psychologickými faktory majícími vliv na jeho spotřební chování. Na tuto část navazuje charakteristikou osobnosti jako spotřebitele a jednotlivých faktorů ovlivňujících jeho spotřební chování a ...
Zeptejte se
471 Kč
471 Kč bez DPH
Skladem 5+ ks, ihned k odeslání
Doporučte
Autor seznamuje čtenáře se základními klasifikacemi trhu a zabývá se osobností člověka v obecném pojetí a psychologickými faktory majícími vliv na jeho spotřební chování. Na tuto část navazuje charakteristikou osobnosti jako spotřebitele a jednotlivých faktorů ovlivňujících jeho spotřební chování a proces rozhodování při koupi produktu. Věnuje se psychologii prodeje jako součásti psychologie trhu, včetně psychologických otázek vztahu kupující–prodávající. V závěru zmiňuje současné trendy v oblasti trhu s produkty a službami.
Autor | Karel Chadt |
---|---|
Jazyk | Česky |
Počet stran | 232 |
V prodeji od | 2023-02 |
Rok vydání | 2023 |
Pořadí vydání | 1 |
Vazba | brožovaná bez přebalu |
Druh | 2880 x 1800 |