• 300 000 produktů
  • Rychlá expedice
Menu
CZKMěna
Vyberte si kategorii
> Autor > Scott Galloway

Autoři Scott Galloway

Scott Galloway je americký autor, podnikatel a profesor marketingu na New York University Stern School of Business. Narodil se 3. února 1964 v Los Angeles v Kalifornii. Vystudoval ekonomii na University of California, Berkeley a získal magisterský titul na University of California, Los Angeles, následovaný doktorským titulem z marketingu na University of California, Berkeley. Galloway je známý svými myšlenkami a analýzami v oblasti digitálního marketingu, technologií a inovací. Je spoluzakladatelem a bývalým předsedou společnosti L2 Inc, která se specializuje na digitální výzkum a analýzu. Pracoval také jako konzultant v mnoha vedoucích společnostech z různých odvětví. Mezi nejznámější díla Scotta Gallowaye patří: 1. "The Four: The Hidden DNA of Amazon, Apple, Facebook, and Google" (v češtině pod názvem "Čtyři: Tajné DNA Amazonu, Apple, Facebooku a Googlu") - Tato kniha se zabývá hlavními technologickými giganty, jejich obchodními modely a vlivem na současnou společnost. 2. "The Algebra of Happiness: Notes on the Pursuit of Success, Love, and Meaning" (v češtině "Algebra štěstí: Poznámky o hledání úspěchu, lásky a smyslu") - V této knize se autor zamýšlí nad tím, co znamená být opravdu šťastný a jak dosáhnout životního naplnění. 3. "Post Corona: From Crisis to Opportunity" (v češtině "Po koronaviru: Z krize ke příležitostem") - Scott Galloway v této knize předkládá své myšlenky na to, jak se svět mění během pandemie COVID-19 a jak bychom měli přemýšlet o budoucnosti. Scott Galloway je uznávaným odborníkem ve svém oboru a jeho knihy jsou často citovány a sledovány jak v akademickém prostředí, tak mezi širokou veřejností. Jeho díla poskytují přínosné a inspirativní pohledy na aktuální technologické a společenské trendy.
Zobrazit více
Cena
Dostupnost
Příznak
Zrušit filtr