• 300 000 produktů
  • Rychlá expedice
Menu
CZKMěna
Vyberte si kategorii

Srovnávací reklama

Ilustrační obrázek
Popis
Publikace se v českém prostředí poprvé komplexně zabývá srovnávací reklamou. Podrobně objasňuje její problematiku a vykládá podmínky, za jejichž splnění je srovnávací reklama dovolena, a to včetně uvedení do kontextu s evropským právem. Kniha obsahuje odkazy na desítky českých a zahraničních ...
Zeptejte se
332 Kč
332 Kč bez DPH
Skladem 5+ ks, ihned k odeslání
Značka:
C.H.BECK
Výrobní číslo:
978-80-7400-561-9
EAN:
9788074005619
Náš kód:
675904

Publikace se v českém prostředí poprvé komplexně zabývá srovnávací reklamou. Podrobně objasňuje její problematiku a vykládá podmínky, za jejichž splnění je srovnávací reklama dovolena, a to včetně uvedení do kontextu s evropským právem.

Kniha obsahuje odkazy na desítky českých a zahraničních soudních rozhodnutí a rozsudků Soudního dvora EU. Výklad je podložen množstvím praktických ukázek a příkladů.

V souladu s tezí, že „respektování pravidel a řádu patří spíš k podmínkám opravdové kreativity než k jejím překážkám,“ je publikace určena pro všechny, kdo srovnávací reklamu využívají při své soutěžní činnosti. Může rovněž sloužit jako pomůcka pro advokáty, soudce a jiné právníky, kteří se se srovnávací reklamou setkávají ve své praxi, popřípadě studenty právnických fakult a další, kteří se zajímají o reklamu. Podnětná bude rovněž pro ty, kdo reklamu tvoří či zadávají.

Autor Ondřej Hruda
Edice Právní instituty
Jazyk Česky
Počet stran B
Pořadí vydání 1
Vazba brožovaná bez přebalu
Druh 2880x1800 (2,8K)