• 300 000 produktů
  • Rychlá expedice
Menu
CZKMěna
Vyberte si kategorii

Strategie úspěšného podniku

Ilustrační obrázek
Popis
Nastoupila doba, kdy cestou k vítězství v oblasti podnikání je symbióza kreativity a disciplíny. Ta vede k unikátnosti podniku, která umožní dosažení jeho konkurenceschopnosti. Kniha se zabývá problematikou strategického řízení podniku. Jejím hlavním cílem je ukázat, jak v současném světě ...
Zeptejte se
655 Kč
655 Kč bez DPH
Skladem 4 ks, ihned k odeslání
Značka:
C.H.BECK
Výrobní číslo:
978-80-7400-572-5
EAN:
9788074005725
Náš kód:
676019

Nastoupila doba, kdy cestou k vítězství v oblasti podnikání je symbióza kreativity a disciplíny. Ta vede k unikátnosti podniku, která umožní dosažení jeho konkurenceschopnosti. Kniha se zabývá problematikou strategického řízení podniku. Jejím hlavním cílem je ukázat, jak v současném světě zformulovat a uvést do života strategii, která svou unikátností zajistí podniku konkurenceschopnost, a tím jeho přežití a další rozvoj.

Autor popisuje, jak by management českých podniků měl reagovat na zásadní změny a vývojové trendy, probíhající ve světě. Jsou definovány zásadní odlišnosti operativního řízení od řízení strategického, které je vrcholným intelektuálním výkonem top managementu. Formulovány jsou principy strategického myšlení. Je popsán proces od rozhodnutí zpracovat strategii až k její implementaci a aktualizaci. Je také ukázáno, jak se přitom prolínají kreativita pracovníků s disciplínou při provádění jednotlivých aktivit.

Kniha obsahuje mnoho příkladů úspěšného i neúspěšného strategického řízení podniků, zejména těch, kde se autor na formulaci a implementaci strategií osobně podílel. Přitom se ukazuje klíčová úloha tvůrčích pracovníků, jejich týmů a zejména vedoucích osobností (leaderů) přinášejících nové vize a nápady.

Autor Zdeněk Souček
Jazyk Česky
Počet stran 456 , 426
V prodeji od 2016-05
Rok vydání 2016
Pořadí vydání 1
Vazba pevná
Druh Kniha