• 300 000 produktů
  • Rychlá expedice
Menu
CZKMěna
Vyberte si kategorii

Versace Eros toaletní voda 30 ml Pro muže

Popis
Láska, vášeň, krása a touha - to jsou klíčové prvky pánské vůně Versace Eros. Dokonalost mužského těla propojená s odkazy k antické mytologii a klasickému sochařství reprezentují charakteristické prvky stylu Versace už od jeho samotných počátků. Eros coby bůh lásky s kouzelným lukem a šípy, jež ...
Objem drogerie
30 ml 50 ml 100 ml 200 ml
Zeptejte se
854 Kč
705,79 Kč bez DPH
Skladem 5+ ks u dodavatele, expedice 1 - 2 dny
Značka:
Versace
Výrobní číslo:
74023
EAN:
8011003809196
Náš kód:
270026
Versace uvedl na trh vůni pro muže – Eros, inspirovanou a hluboce spojenou s řeckou mytologií. Cílem této vůně je odhalit a uvolnit vášeň a touhu. Parfém byl pojmenován po řeckém bohu lásky a synovi bohyně Afrodity, Erosovi. Inspirace čerpající ze starověkého Řecka trvá od doby, kdy Gianni Versace zavedl módní impérium a vzal bohyni Medúzu jako symbol značky, aby ozdobila řadu produktů, včetně nového flakonu pánské vůně Eros. Parfém Eros je prvním zaměřením na muže v uplynulých pěti letech. Touhou Donatelly Versace bylo, aby vůně zapadla do konceptu značky Versace a vylíčila styl, význam dlouhodobého designu, kvality a popularity. „Eros je skutečné DNA domu Versace,“ říká Donatella. "Motiv Řecka nás donutil přemýšlet o antickém Řecku, starověku a mytologii, zatímco tyrkysová barva představuje Středozemní moře. To je Versace!" Eros byl vytvořen Aurelienem Guichardem z Givaudan a je vyhlášen svěžím, dřevitým a lehce orientálním parfémem. Vůně obsahuje mátový olej v kombinaci se zeleným jablkem a italským citronem, což dodává osvěžující a energizující úvod. Teplo a hloubku vůně zajišťuje tonka smíchaná s venezuelským ambroxanem a květem pelargónie, což vytváří smyslný závěr. Flakon této nové vůně pro muže Eros je vytvořen ze skla tyrkysové barvy s hlavou Medúzy umístěnou na těle i na jeho vrcholu, což podtrhuje luxusní design a estetiku značky. Vůně je k dispozici spolu s doprovodnými parfémovými výrobky pro péči o tělo. Tváří této kampaně je Brian Shimansky. Vůně měla svou premiéru na TFWA 2012 v Cannes a od té doby si získala oblibu u mužů po celém světě, kteří chtějí vyzařovat sebevědomí a šarm. Objevte tuto výjimečnou vůni a nechte se unést jejím okouzlujícím kouzlem, které vás provede každým okamžikem vašeho dne.
Hlava: máta,jablko,citron
Srdce: tonka fazole,geranium,ambroxan
Základ: vanilka,vetiver,větvičník slívový (dubový mech),cedr,cedr
Složení vůně
Hlava Fougerová
Srdce tonka fazole,geranium,ambroxan
Základ vanilka,vetiver,větvičník slívový (dubový mech),cedr,cedr
Ostatní
Objem 30 ml
Druh vůně Pánská toaletní voda
Provedení vůně Ano
Určení Pro muže