Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením
V odborné publikaci je zpracované téma mezifakultního výzkumného projektu Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace. Pozornost je zaměřena na edukaci žáků s těžkým postižením a širší souvislosti jejich vzdělávání. Odborná publikace je členěná do pěti tematických celků a osmnácti kapitol se zpracovanými tématy: teoretická východiska se zaměřením na participaci člověka s postižením ve společnosti, prostředky ucelené rehabilitace a psychologické a psychohygienické otázky vzdělávání žáků se zdravotním postižením z pohledu inkluze, legislativní rámec a klinický obraz nemocí. Dva stěžejní okruhy se zabývají charakteristikou žáků se zdravotním postižením, podmínkami a strategiemi jejich vzdělávání.
Autor | Marie Vítková |
---|---|
Jazyk | Česky |
Počet stran | 37 |
Rok vydání | 2013 |
Pořadí vydání | 1 |
Vazba | brožovaná bez přebalu |
Druh | 1536 x 1024 |